  • Data: 2003-01-30 01:18:57
    Temat: zmiany w KRUS?
    Od: "Homomorfizm" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam pierwszy raz

    mam od miesiaca 5 hektarow i podobo jestem rolnikiem (nie wiem czy bylo cos
    na tej ziemi uprawiane, moze to laka) - wowczas tez mam placic skladke do
    KRUS - w archiwum znalazlem cos takiego:
    http://groups.google.com/groups?q=+%22KRUS%22+group:
    pl.*&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&
    oe=UTF-8&scoring=d&selm=007801c276cd%24bc64efa0%24fe
    78a8c0%40JELCYN&rnum=66
    (link sie pewnie zlamie), czy moglby ktos mnie oswiecic czy te przepisy sie
    zmienily? Szukalem ale jakos nie dalem rady.
    I jeszcze jedno - robie strony internetowe, czy to oznacza ze nie moge je
    robic bo strace skladke do KRUS i moge dopiero je robic po roku jako DG? Nie
    wiem juz co lepiej mi sie kalkuluje - mam sprzedac ta ziemie i otworzyc DG,
    czy przez rok zyc z oszczednosci i potem na bazie KRUS utworzyc DG (podobno
    mniejsze skladki). Sam juz nie wiem. A moze glupoty gadam.

    Za pomoc z gory dziekuje.

    H[z]