  • 1. Data: 2003-11-09 18:20:16
    Temat: zpomniane hasło w Płatniku :((
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    W jaki sposób uruchomić Płatnika, gdy zapomniano hasła??
    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2003-11-10 08:11:53
    Temat: Re: zpomniane hasło w Płatniku :((
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W jaki sposób uruchomić Płatnika, gdy zapomniano hasła??

    Logując sie jako admin, a jesli zapomniałeś hasła admina to masz
    prze........, było nie dawno na jakiejs grupie i ktośjuż ustalił że nie ma
    sposobu wyciągięcia hasła.

    > Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Nie ma za co

    Robert

  • 3. Data: 2003-11-10 12:03:10
    Od: "WTL" <w...@p...onet.pl>

    Przeinstalować Płatnika (lub zainstalować na innym komputerze w sieci). Przy
    uruchomieniu wybrać dotychczasową bazę danych (platnik.mdb), podać hasło do
    bazy. Jesli zapomniałeś hasła do bazy, to... pozostają jedynie programy
    "łamiące" hasła w bazach Access.

    Pozdrawiam,
    WTL

  • 4. Data: 2003-11-10 19:12:20
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Kolega winien ściągnąć programik Accent Office Password
    > Recovery v.2.10, dostępny wraz z niezbędną tabletką.
    > Nie ma żadnej potrzeby logowania itp. Bierzemy ten programik,
    > wskazujemy na plik Płatnik.mdb istniejacy w folderze
    > c:\Program Files\PROKOM...XXX\Płatnik\Baza
    > i po sekundzie mamy hasło.
    >
    > Dziś właśnie tak uczyniłem, piszę tylko o tym, czego doświadczam.

    a doswiadczyles zapomnienia hasla do programu a nie do bazy?:P
    pozdrawiam
    grzess

  • 5. Data: 2003-11-10 22:31:27
    Od: "Pollux" <s...@n...com>

    Użytkownik "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Logując sie jako admin, a jesli zapomniałeś hasła admina to masz
    > prze........, było nie dawno na jakiejs grupie i ktośjuż ustalił że nie ma
    (..)

    Niestety bzdury.

[...]

    Pollux

  • 6. Data: 2003-11-11 03:37:46
    Od: "Marek" <d...@p...com>

    Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a doswiadczyles zapomnienia hasla do programu a nie do bazy?:P
    > pozdrawiam
    > grzess

    Mając hasło do bazy czyli do danych to już dużo. Samego Płatnika
    odinstalować i ponownie zainstalować to nie zajmnie dużo czasu. Zachwując
    bazę do której znamy hasło nie tracimy danych a to najważniejsze.

    Marek

  • 7. Data: 2003-11-12 07:46:42
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a doswiadczyles zapomnienia hasla do programu a nie do bazy?:P
    > pozdrawiam
    > grzess

    Hasla uzytkownikow siedza w bazie. Hasla Admina? Nie wiem. Na kazdym
    stanowisku mam inne haslo admina i pamieta to wszystko. Baza na sieci.

  • 8. Data: 2003-11-13 11:08:53
    Od: Robert Szczygiel <R...@f...addr.ess>

    Jarek wrote:
    > W jaki sposób uruchomić Płatnika, gdy zapomniano hasła??
    > Z góry dziękuję i pozdrawiam

    Dzisiaj znalazłem:
    From: Andrzej Kaczmarczyk <a...@g...pl>
    Subject: Re: platnik-zus-haslo

    Jasne. Właśnie się "włamałem" do płatnika przez telefon (nie podłączony
    do komputera).

    Rejestr:
    HKEY_LOCAL_MACHINE/software/prokom software/platnik/5.01.001/Admin
    Podmień klucze wartości kluczy Adm(x) na wartości z Płatnika (na innym
    komputerze np.) do którego znasz hasło, i masz wtedy to samo hasełko.
    Zapewne wystarczy podmienić ostatni, albo skasować jego wartość (nic nie
    wpisywać), ale po prostu nie sprawdzałem.

    I to cała ochrona danych w Płatniku.
    Działa też "międzysystemowo" - sklonowałem tak hasło z w98se na XP.

    Andrzej.

    RobTM:)
    --
    My signature has gone to Florida.