  • 11. Data: 2002-10-10 16:12:55
    Temat: Re: zrezygnowac z ZUSu?
    Od: antek <a...@p...onet.pl>

    Agnieszka Krysiak wrote:

    > Heh, nie wolno, ale wiem, że jedna znajoma znajomego, siedząca zresztą w

    a dlaczego?
    przeciez nie ma obowiazku pracy wiec moge nie pracowac, a co za tym
    idzie nie place zusu itp. no i nie mam pieniedzy
    jezeli jednak chce miec pieniadze to moge pracowac wylacznie na umowe
    o dzielo ktora wymaga tylko oplacenie podatku dochodowego i nie place
    zusu

    odwage to trzeba miec zeby liczyc na emeryture z zusu 8))
    druga sprawa to ubezpieczenie zdrowotne ktore moze byc doborowolne (ok
    200PLN) ale tez mozna zrezygnowac i za kazda wizyte u lekarza czy na
    pogotowiu placic samemu,
    oczywiscie mozliwe to jest tylko przy dochodach wylacznie z umowy o
    dzielo

    --
    pozdrawiam

    Antek
    "Always look on the bright side of life"