  • 1. Data: 2009-06-16 07:50:47
    Temat: zus 430 zł miesięcznie - widzieliście ?
    Od: "rebevonrebe" <r...@y...de>

    dostałem ofertę:

    http://www.optizus.pl/korzysci_optymalizacji.php
    http://www.optizus.pl/szczegoly_optymalizacji.php
    http://www.optizus.pl/start_optymalizacji.php
    http://www.optizus.pl/zus_pytania.php

    niby trzeba wypisać się z zusu w polsce, pojechać na dzień do WB,
    a potem płacić zus w wysokości 430 zł miesięcznie dodatkowo dostając,
    świadczenia zdrowotne, chorobowe, emerytalne i itp.
    jak myślicie czy to nie jest przekręt ?
    i jaka jest gwarancja że koleś będzie przelewał moja kasę do angielskiego
    zusu,
    i sie nie zawinie jak podłapie jeleni.
    bo podobne obniżenia zusu słyszałem ale korzystając jakiś możliwośi na
    Litwie,
    ale to się robiło samemu.

  • 2. Data: 2009-06-16 07:58:18
    Temat: Re: zus 430 zł miesięcznie - widzieliście ?
    Od: "rebevonrebe" <r...@y...de>

    teraz widzę, że pojawił się już taki wątek napisany przez osobę która ma -
    co ciekawe - biznes oponiarski (tak wynika z adresu mejlowego), a gdzieś
    wyczytałem - nie wiem na ile to pewne - że jek wejdziesz do tego łancuszka z
    angielskim zusem i złapiesz kilka kolejnych osób to nie będziesz musiał
    płacić - w ramach nagrody - jednej składki/kilku składek do tej firmy w
    anglii,

  • 3. Data: 2009-06-16 08:11:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "rebevonrebe" <r...@y...de> napisał w wiadomości

    > płacić - w ramach nagrody - jednej składki/kilku składek do tej firmy w
    > anglii,

    A ty, spamerze, ilu skladek nie bedziesz musial placic za reklamowanie tego
    tutaj?

    SDD

  • 4. Data: 2009-06-16 08:19:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > a potem płacić zus w wysokości 430 zł miesięcznie dodatkowo dostając,
    > świadczenia zdrowotne, chorobowe, emerytalne i itp.

    No tak czekaj az, angielski ZUS pozwoli sie dymac na fikcyjne umowy o prace.
    To by moze i zadzialalo jakby pojedyncze osoby tak robily a nei jak ktos
    zrobi z tego biznes.
    I akurat uwierze, ze po 7 latach oplacania skladek po 430 zl - z czego
    przeciez jakas (sadze ze duza) czesc stanowi zarobek organizatora + zaliczki
    na podatek (chocby i od tego fikcyjnego wynajmu) wypracuje sie emeryture po
    1000 zl na miesiac. :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-06-16 08:21:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > i sie nie zawinie jak podłapie jeleni.

    Raczej jega zawina. Za poswiadczanie nieprawdy, oszustwa ubezpieczeniowe i
    podatkowe (generowanie falszywych kosztow).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-06-16 08:32:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "rebevonrebe" <r...@y...de> napisał w wiadomości

    Mnie sie najbardziej spodobalo:

    - później (...) nastąpi założenie darmowego konta bankowego w banku Barclays
    ( darmowe, jeśli ktoś ma 5 funtów na koncie, więc dobrze jest byś miał
    wyliczone 5 funtów przy sobie )

    - Po dokonanych czynnościach urzędowych i bankowych możesz udać się na obiad
    lub na lotnisko, gdzie również są restauracje.

    - możliwość puszczania sygnałów telefonem komórkowym. Po otrzymaniu sygnału
    oddzwaniamy (...)

    - Czy jako pracownik angielski otrzymam bezpłatne szkolenia zgodne z
    profilem firmy, w której będę zatrudniony ?
    Oczywiście. Przewidywane są dla Ciebie bezpłatne szkolenia z pakietu Office,
    w szczególności z Excela.

    Czy ciężko jest dojechać z Warszawy przez lotnisko Luton do londyńskiej
    kancelarii ?
    Nie, nie jest ciężko i spokojnie można pojechać na jeden dzień. Warto
    zwrócić uwagę na następujące kwestie :
    -zdjęcie paska od spodni na przejściu granicznym na lotnisku, (...)
    -w który autobus wsiąźć po wyjściu z lotniska / uwaga haczyk /,
    -jak zrobić by nie spóźnić się na samolot,
    -jak się dowiedzieć w Anglii z której bramki na lotnisku ( gate ) jest nasz
    samolot / uwaga haczyk /

    Co to znaczy skrót UK ?

    Generalnie - jak wyraznie widac - typowa oferta dla idiotow :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-06-16 08:44:19
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    SDD pisze:

    > Co to znaczy skrót UK ?

    Zasadniczo znaczy to United Kingdom (of Great Britain and Northern
    Ireland) - Zjednoczone Królestwo (Wielkiej Brytanie i Irlandii
    Północnej) Taka jest oficjalna nazwa państwa zwanego u nas potocznie (i
    nieprawidłowo) Anglią.

    To tak w kwestii formalnej.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2009-06-16 09:20:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To tak w kwestii formalnej.

    A to to ja wiem. Cytowalem tylko najciekawsze fragmenty z ichniego serwisu
    www

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-06-16 12:19:30

> [...]