  • 1. Data: 2013-03-29 06:28:53
    Temat: zus odlicze ie spolecznego krotkie pytanie
    Od: p...@g...com

    Witam,
    Czy jak na spoleczne puszcze dzis 400 a reszte we wtorek to te 400 moge odlczyc od
    dochodu w mrcu a reszte w kwietniu czy moge tylko wtedy odlczyc gdy pelna skladke
    puszcze?
    Sesje mi nie pasuja i nie zdazy mi wejsc kasa przed ostatnia wychodzaca.

  • 2. Data: 2013-03-29 08:13:44
    Temat: Re: zus odlicze ie spolecznego krotkie pytanie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 28 Mar 2013 22:28:53 -0700, przemek.rokicki.sopot napisał(a):

> [...]
    > odlczyc od dochodu w mrcu a reszte w kwietniu czy moge tylko wtedy
    > odlczyc gdy pelna skladke puszcze? Sesje mi nie pasuja i nie zdazy mi

    Przypuszczam, że prowadzisz działalność gospodarczą. Możesz odliczyć to
    wszystko co bank ci dzisiaj zdejmie z konta, nawet gdyby nie puścił
    dalej. Jeśli puścisz po właściwej godzinie, to niektóre banki księgują
    już tego dnia a niektóre dopiero w następnym dniu roboczym. Poza tym co
    do sesji, to ZUS idzie czwartą, która w bankach jest zamykana dość późno.