  • 1. Data: 2006-03-19 21:24:23
    Temat: zus w kpir?
    Od: Jan <g...@o...pl>

    Czy składki na ZUS księguje się w KPIR czy wystarczy wpisać je tylko
    tylko w PIT-5L? Jestem nowicjuszem i nie wiem jak to powinno być?
    Jeśli księguje się w KPIR to jakim dokumentem? Czy może to być nota
    księgowa?

    Pozdr

    Jan

  • 2. Data: 2006-03-20 08:19:39
    Temat: Re: zus w kpir?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Jan wrote:

> [...]
    > tylko w PIT-5L? Jestem nowicjuszem i nie wiem jak to powinno być?
    > Jeśli księguje się w KPIR to jakim dokumentem? Czy może to być nota

    Społeczne - masz wybór KPiR lub PIT-5L
    FP - w KPiR
    zdrowotne - PIT-5L

    Nie trzeba noty. Wystarczy dowód wpłaty

  • 3. Data: 2006-04-04 06:15:32
    Od: "Maciejka" <f...@n...pl>

    O jakich składkach piszesz - na ubezpiecznie społeczne , zdrowotne, czy też
    FGŚP za ciebie czy pracownika
    Pozdrawiam