  • 1. Data: 2002-05-17 11:10:45
    Temat: zus zaleglosci
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Pytanko?
    Prowadze DG i mam jakies tam kwoty na koncie 51 zaleglosci.
    Z racji wykonywanej dzialalnosci wykupuje wierzytelnosci (cesje) ktore
    defakto sa moja kaso tylko w postaci wierzytelnosci.
    Czy moge uregulowac zadluzenie przekazujac owe cesje na Zus.
    Cy dopiero po wystawieniu przez Zus tytułu egzekucyjnego(komornik)?
    dzieki za wszelkie info
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2002-05-21 08:13:36
    Temat: Re: zus zaleglosci
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik kesser <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ac2oum$7l8$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Czy moge uregulowac zadluzenie przekazujac owe cesje na Zus.
    > Cy dopiero po wystawieniu przez Zus tytułu egzekucyjnego(komornik)?

    Nie mam pojęcia. Nie słyszałem o czymś takim. Musisz zapytać w ZUSie bo nie
    sądzę żeby ktoś wiedział.

    WS

  • 3. Data: 2002-05-24 09:19:57
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    > Nie mam pojęcia. Nie słyszałem o czymś takim. Musisz zapytać w ZUSie bo
    nie
    > sądzę żeby ktoś wiedział.
    Spytalem komornika z US i potwiedzil ze gdy jest juz nakaz to mozna dac
    komornikowi takie wierzytelnosci i on sobie ich dochodzi
    Dzieki za zainteresowanie
    k...@w...pl

  • 4. Data: 2002-05-24 12:28:45
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik kesser <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:acl14u$a0p$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > Spytalem komornika z US i potwiedzil ze gdy jest juz nakaz to mozna dac
    > komornikowi takie wierzytelnosci i on sobie ich dochodzi

    Dobrze wiedzieć :)
    WS