  • 1. Data: 2003-02-09 16:23:46
    Temat: zwolnienie z pracy-a komputer
    Od: l...@o...pl

    Może ktoś rozwiąże mój dylemat, czy mogę odpisać kupno komputera, który kupiłam
    w grudniu 02r. Umowa o pracę rozwiązana została za porozumieniem stron
    31.12.02 . W firmie pracowałam 12 lat. aktualnie jestem na zwolnieniu
    lekarskim. Komputer ( przedtem stary) wykorzystywałam do pracy,tzn tej której
    nie zdążyłam zrobić w firmie ( nagminne), ale nikt w zakładzie mi jej nie
    zlecał do wykonania w domu. Czy muszę mieć jakiejś potwierdzenie z zakładu (
    chodzi konkretnie o Bank), że komputer był mi potrzebny do pracy?. A co jeśli
    zakład mi takowego teraz nie wyda bo już tam nie pracuję.

    Proszę o radę

  • 2. Data: 2003-02-09 18:53:30
    Temat: Re: zwolnienie z pracy-a komputer
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To powiesz, że przy pomocy komputera się doszkalałaś w jego obsłudze, bo w
    pracy miałaś.