  • Data: 2003-01-27 13:26:02
    Temat: zwrot VATU a kontrola US
    Od: "Kundalini" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Słyszałem taką pogłoskę, że jeśli składa się wniosek o zwrot VATU (a
    ponieważ kupiłem samochód ciężarowy to zamierzam to zrobić) to istnieje duża
    szansa na przeprowadzenie kontroli przez US, tak profilaktycznie, bo jeśli
    wykryją jakieś błędy w księgach, to będą mogli do czasu wyjaśnienia ten VAT
    przetrzymać.

    Czy ktoś z państwa może potwierdzić (lub wręcz przeciwnie) taką praktykę?

    ps. czy prośbę o zwrot VATu trzeba jakoś dodatkowo udokumentować (nie wiem,
    przesłać kopię homologacji i faktury zakupu np.)

    pozdrawiam
    k.