  • 1. Data: 2002-10-30 21:04:51
    Temat: zwrot VATu przy rozliczeniu kwartalnym
    Od: "kundalini" <b...@g...pl>

    Witam

    Wybrałam kwartalny system rozliczeń VAT i teraz muszę kupić na firmę
    samochód ciężarowy.
    Zastanawiam się kiedy dostanę zwrot vatu od US, jeślibym kupiła go powiedzmy
    za tydzień ?
    Czy to się opóźni o 3 miesiące ?

    pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc
    k.

  • 2. Data: 2002-10-30 21:27:21
    Temat: Re: zwrot VATu przy rozliczeniu kwartalnym
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik kundalini napisał:
> [...]
    > samochód ciężarowy.
    > Zastanawiam się kiedy dostanę zwrot vatu od US, jeślibym kupiła go powiedzmy

    Niestety, rozliczenie kwartalne nie jest korzystne w każdym przypadku.
    Sporo osób w przypływie entuzjazmu zapomniało że opóźnia sie zarówno
    zapłata jak i zwrot VATu.

    Zwrot VATu jest możliwy dopiero po złożeniu deklaracji. A skoro
    deklaracje złozysz za 3 miesiące, od tego momentu bedzie sie liczyło 60
    dni na zwrot VATu.
    Innymi słowy - opóźni sie ono o 3 miesiące.

    Może się tez okazac że za 3 miesiące nie bedzie sie opłacało wystepowac
    o zwrot, bo VAT sam sie rozliczy - pamietaj że będziesz musiała czekac
    jeszcze 60 dni.

    maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-10-31 01:00:19
    Od: "Kundalini" <b...@g...pl>

    > Może się tez okazac że za 3 miesiące nie bedzie sie opłacało wystepowac
    > o zwrot, bo VAT sam sie rozliczy - pamietaj że będziesz musiała czekac
    > jeszcze 60 dni.
    >
    > maddy

    Dziękuję za wyjaśnienie. Wygląda na to, że sama sobie podstawiłam nogę :)
    Chyba faktycznie do 25 marca Vat rozliczy się sam.

    pozdrawiam
    k.

  • 4. Data: 2002-11-05 11:45:21
    Temat: Odp: zwrot VATu przy rozliczeniu kwartalnym
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    nie widze przeszkod aby przenosic nadwyzke az do ostatniego miesiaca
    kwartalu a po drodze czesciowo rozliczac, a jesli nadal pozostaje nadwyzka
    to wtedy dopiero zazadac zwrotu pozostalej kwoty.

    krys