  • 1. Data: 2002-07-17 05:54:36
    Temat: zwrot podatku z urzedu skarboweg
    Od: "DaiDai" <d...@t...pl>

    Co mam zrobic, jezeli termin zwrotu uplynal wczoraj i nic mi z Urzedu nie
    przyszlo??
    Moge domagac sie jakichs odsetek?

    --
    DaiDai
    [ d...@t...pl ]

  • 2. Data: 2002-07-17 07:08:55
    Temat: Re: zwrot podatku z urzedu skarboweg
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    DaiDai wrote:
    > Co mam zrobic, jezeli termin zwrotu uplynal wczoraj i nic mi z Urzedu
    > nie przyszlo??
    > Moge domagac sie jakichs odsetek?

    Gdybys zadał sobie troche trudu i poczytał archiwum to temat ten był
    poruszany kilkakrotnie w czerwcu.
    Zgodnie z ordynacją podatkową US ma 3 mies. na zwrócenie nadpłaty (licząc od
    dnia złożenia zeznania rocznego). Jeżeli w tym terminie nie dokona zwrotu,
    należą Ci się odsetki od dnia złożenia zeznania do dnia zapłaty

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu