  • 1. Data: 2020-02-08 10:40:55
    Temat: 1250L
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Wesoły nam dzień dziś nastał :)

    Po roku wielkiej smuty dostałem liścik z nowym kodem podatkowym.
    I znów wyszło słońce i znów trawa jest bardziej zielona.

    https://www.gov.uk/income-tax-rates

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2020-02-10 11:04:44
    Temat: Re: 1250L
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    >Wesoły nam dzień dziś nastał :)
    >Po roku wielkiej smuty dostałem liścik z nowym kodem podatkowym.
    >I znów wyszło słońce i znów trawa jest bardziej zielona.
    >https://www.gov.uk/income-tax-rates

    Ladna ulga, ale ... to z czego oni zyja ?
    Z VAT i CIT ?
    Czy jeszcze podatek poglowny .. i od nieruchomosci.

    Bo sluzbe zdrowia maja ponoc przyzwoita, i wojsko kadrowe ... ale
    studia platne ...

    J.

  • 3. Data: 2020-04-08 17:43:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > Wesoły nam dzień dziś nastał :)
    >
    > Po roku wielkiej smuty dostałem liścik z nowym kodem podatkowym.
    > I znów wyszło słońce i znów trawa jest bardziej zielona.
    >
    > https://www.gov.uk/income-tax-rates

    i słowo ciałem się stało i zamieszkało w portfelu.

    tylko radość trochę zmącona zarazą :/

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 4. Data: 2020-04-08 17:45:01
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Ladna ulga, ale ... to z czego oni zyja ?

    Mają sposoby. Tutaj mielą te pieniadze jak tylko się da.
    Uszknąć trochę pełno okazji mają.