  • 91. Data: 2020-02-06 06:45:21
    Temat: Re: Bank interpretuje
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    >    E> płatnikowi/podatnikowi, aby bank przelał szmal z konta
    >    E> podatnika/klienta_banku/płatnika na konto docelowe...
    >
    > Policzmy te moje linijki:
    >
    > 0   E> Przelewam mocz i zlecam bankom przelewanie pieniędzy.
    >
    > 1   E> Drukuję zlecenia przelewów, płatnik stempluje i podpisuje
    > 2   E> a ja zanoszę takie zlecenie do banku prowadzącego konto
    > 3   E> płatnikowi/podatnikowi, aby bank przelał szmal z konta
    > 4   E> podatnika/klienta_banku/płatnika na konto docelowe...
    >
    > W linijce o numerze 1 jest interesująca Cię informacja -- ponoć
    > czytasz aż 2 czy 3 linijki... I kto tu bajdurzy?

    Zauważ, że podstawowym pytaniem było jaki podatek płacisz na rachunek w
    banku wg rejonizacji podatnika/płatnika.w kontekście niby ułatwienia,
    które pojawia się wg Ciebie wraz z mikrorachunkiem.
    Żeby to wyjaśnić potrzebowałeś naprowadzania przez kilkanaście
    postów. To w kwestii zwięzłego pisania. To jest właśnie bajdurzenie.

  • 92. Data: 2020-02-07 00:37:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5e3ba7f1$0$542$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Żeby to wyjaśnić potrzebowałeś naprowadzania przez
    > kilkanaście postów. To w kwestii zwięzłego pisania.

    Zwięźle:
    - nie muszę zastanawiać się nad tym,
    do którego US ,,należy'' dany płatnik
    podczas przygotowywania zleceń przelewów.

    Niestety Tobie nie mieściło się w głowie, że:
    - mam więcej niż jednego płatnika i więcej niż jeden US
    - przygotowuję papierowe blankiety, które noszę do banku

    Nie ja potrzebowałem naprowadzania -- Ty nie czytałeś tego,
    co pisałem, lecz dopowiadałeś sobie swe własne bzdury, co
    Ci wykazałem cytatami postów.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 93. Data: 2020-02-07 06:59:08
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    >  - mam więcej niż jednego płatnika i więcej niż jeden US
    >  - przygotowuję papierowe blankiety, które noszę do banku

    Liczba płatników mnie nie zwiodła - od początku traktowałem Cię jak
    podmiot obsługujący
    płatników/podatników - stąd w ogóle pojawiło się moje pierwsze pytanie.
    Ale już przygotowywanie blankietów dla płatników do złożenia ich w banku
    w imieniu płatnika faktycznie nie mieściło mi się w głowie.
    Od biedy biuro mogłoby je przygotować, żeby płatnik widział ile i za co,
    ale nadal nie wyobrażam sobie, żebym jako płatnik swoje płatności typu ZUS
    czy też podatki powierzał komuś (fizyczne złożenie w banku) - nawet
    jeśli byłby to podmiot
    o pewnym zaufaniu publicznym. Współpracowałem z kilkoma biurami i w
    żadnym nie było takiego dziwacznego rozwiązania.

    Może wśród zabłąkanych czytających jeszcze ten wątek są osoby, które
    mogły by
    napisać, że spotkały się z taką praktyką.

  • 94. Data: 2020-02-07 07:30:08
    Od: Adam <a...@w...pl>

    W dniu 07.02.2020 o 06:59, cef pisze:

> [...]
    >
    > Może wśród zabłąkanych czytających jeszcze ten wątek są osoby, które
    > mogły by
    > napisać, że spotkały się z taką praktyką
    nosi do banku czy banków?
    wszyscy kontrahenci dla wygody Leszka mają konta w tym samym banku?

  • 95. Data: 2020-02-07 09:06:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-02-07 o 07:30, Adam pisze:

    > nosi do banku czy banków?
    > wszyscy kontrahenci dla wygody Leszka mają konta w tym samym banku?

    Pomijam już kwestię w jakim banku, bardziej chodzi mi o sam fakt powierzenia
    wykonania istotnych płatności.

  • 96. Data: 2020-02-07 22:31:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" 5e3d03ee$0$541$6...@n...neostrada.pl

    > nosi do banku czy banków?
    > wszyscy kontrahenci dla wygody Leszka mają konta w tym samym banku?

    Mogą 'nie wszyscy mieć konta w jednym banku'
    i jednocześnie
    mogę 'nosić zlecenia więcej niż jednego płatnika do jednego banku'.

    Pozostałych płatników mogę obsługiwać bez noszenia -- to jedna
    z możliwości, ale nie jedyna. [kiedyś na grupach ludzie byli
    mądrzejsi niż są dzisiaj? czy dziś mądrzejsi udają głupców?
    czy siedzą cicho?...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 97. Data: 2020-02-07 22:33:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5e3cfcad$0$17359$6...@n...neostrada.pl

    Jeszcze zwięźlej:
    szkoda mi czasu na jałowe pisanie

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 98. Data: 2020-02-07 22:52:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    > "cef" 5e3cfcad$0$17359$6...@n...neostrada.pl

    > Jeszcze zwięźlej:
    >     szkoda mi czasu na jałowe pisanie

    Przypomnę Ci to jak napiszesz coś w swoim tradycyjnym stylu.

  • 99. Data: 2020-02-12 23:45:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 26 Jan 2020 13:58:46 +0100, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    >IMHO trafia na subkonta, gdzie np. pod koniec dnia (może w niektórych przypadkach
    częściej, ciekawe czy bywa na bieżąco) trafia na
    >rachunek główny - tak miałem we wspólnocie mieszk.
    w ING kazde uznanie na rachunku indywidualnym jest widoczne na
    rachunku technicznym uznanie i zaraz po tym obciazenie i uznanie na
    rachunku glownym. Czasem sie cos wysypie i widac uznania na rachunku
    technicznym i tak to "wisi".

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?