  • 1. Data: 2007-10-16 10:37:39
    Temat: Cło na CD/DVD, zakup internetowy
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    Witajcie,
    ostatnio dokonałem zakupu w sklepie Amazon.com na kwotę ~96USD
    (wliczając koszty przesyłki). Słyszałem różne historie o fanaberiach
    naszych celników, więc wolę wybadać sprawę, żeby w razie czego być
    przygotowanym - jakie są stawki celne na produkty typu CD/DVD/książki i
    od jakiej wartości przesyłki są taksowane? Rozumiem, że logo Amazon.com
    na opakowaniu przesyłki raczej nie działa na korzyść kupującego :)

    --
    PaRaGaS www.paragas.deviantart.com
    GG: 1184355 www.last.fm/user/PaRaGaS