  • 1. Data: 2003-06-27 13:55:29
    Temat: Czy da sie odkrecic ?
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    Teraz juz wiem, ze popelnilismy blad rejestrujac DG na zone (w chwili
    rejestracji DG zona byla bezrobotna) a ja od 7 lat pracuje na etacie.
    Dowiedzialem sie (za pozno), ze gdybym zarejestrowal DG na siebie to do ZUSu
    odprowadzalbym wylacznie skladke zdrowotna za siebie - zona "pomagalaby mi"
    w DG.
    Czy da sie to teraz jakos odkrecic ? przerejestowac ? zmienic wlasciciela (z
    zony na mnie ?) Pilne i wazne, bo ZUS przejada co miesiac kolejne 450PLNow
    :(

    Dzieki za pomoc
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-06-27 19:52:51
    Temat: Re: Czy da sie odkrecic ?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bdhici$jt1$1@inews.gazeta.pl>, Mariusz (Maniek) Milobedzki wrote:

    > Czy da sie to teraz jakos odkrecic ? przerejestowac ? zmienic wlasciciela (z
    > zony na mnie ?) Pilne i wazne, bo ZUS przejada co miesiac kolejne 450PLNow

    A co za problem zarejestrowac nowa DG na siebie, a DG zony
    wyrejestrowac?

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2003-06-29 19:45:21
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    ZUSu
    > odprowadzalbym wylacznie skladke zdrowotna za siebie - zona "pomagalaby
    ale jak ci będzie pomagała "oficjalnie", czyli jak zgłosisz żone do ZUS, to
    będziesz i tak odprawadzał pełne składki od osoby współpracującej.
    PawełJ

  • 4. Data: 2003-06-30 11:10:41
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    > A co za problem zarejestrowac nowa DG na siebie, a DG zony
    > wyrejestrowac?
    Firma zony ma np leasing na wyposazenie ? I co wtedy ? no i cala reszta umow
    o wynajem lokali etc .

    Maniek Camry
    GG: 2220373