  • 11. Data: 2022-03-22 14:05:58
    Temat: Re: Czy świadczenia są przychodem?
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    W dniu 20.03.2022 o 22:25, J.F pisze:

    > Jest to przerazajace, ale z przykroscia informuje, ze poprzednicy nie
    > byli duzo lepsi.
    > Moze jakby tak nakazac posłom pomagac ludziom w wypelnianiu pitow,
    > to by bylo lepiej.

    Co ciekawe wśród posłów są również doradcy podatkowi, księgowi.
    Przy korycie jakoś milczą. Głos zabierają, jak im się zabierze koryto.

  • 12. Data: 2022-03-23 17:57:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kapitalikk" 62331f93$0$493$6...@n...neostrada.pl

    > Patrzę, patrzę i naprawdę podziwiam naszego Ustawodawcę.

    Azjatyckie tygrysiątka mogły odnieść [dokąd?] sukcesy między
    innymi dlatego, że nie musiały naprawiać ;) prawa, lecz mogły
    prawo tworzyć od zera, czy niemal od zera?... Jeno py_tam...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2022-03-25 15:00:51
    Od: kapitalikk <a...@g...com>

    PIOTREK !!!!!!
    NALEŻY CI SIĘ OPR !!!!!!!!
    Ty podałeś linka do sztucznej inteligencji i możliwości tfoszenia
    treści, w tym głupiej. Oni już z tego skorzystali !!!
    Ja pierdzielę. Od lipca nowy Polski Ład. Będzie głupio i głupiej.
    W tej chwili mam problem z informatykami i ich programami księgowymi.
    Nie chce nawet myśleć co będzie w grudniu i podczas rozliczania roku
    2022. No moja wyobraźnia na razie tego nie jest w stanie objąć.