  • 1. Data: 2007-06-12 09:42:52
    Temat: Eksport usług do ue pytanko
    Od: \"@ <""monse1(\"@)op.pl">

    Witam
    Mam takie pytanie, będę wykonywał usługi budowlane na terenie Szwecji,
    (jednoosobowa DG) jest Vat-owcem, wystawiam faktury Nie Podlega dla
    Szweckiej firmy, czasami będę podnajmował podwykonawców, czy oni także
    powinni wystawiać faktury Nie podlega dla mnie, czy może pełny 22%?
    Z góry dzięki za info.

  • 2. Data: 2007-06-12 11:18:04
    Temat: Re: Eksport usług do ue pytanko
    Od: "my way" <y...@n...pl>

    Użytkownik ""@" <""monse1(\"@)op.pl"> napisał w wiadomości
> [...]
    > Szweckiej firmy, czasami będę podnajmował podwykonawców, czy oni także
    > powinni wystawiać faktury Nie podlega dla mnie, czy może pełny 22%?

    Info dostałeś jakiś czas temu - coś nie tak ? :)
    Może uzupełnię tylko podstawa prawną:
    art.27 ust.2 pkt 1 ustawy o ptu

    pozdrawiam