  • 11. Data: 2008-03-08 18:35:45
    Temat: Re: Info, GP: Specjalne konto bankowe nie będzie już obowiązkowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Mar 2008, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Chyba jednak Zagłoba...
    [...]
    > Zgodnie z życzeniem ;-P

    Bardzo dziękuję ;P

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2008-03-08 18:40:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Mar 2008, Cavallino wrote:

    > w VW do dziś nie ma ani opłaty za korzystanie z konta, ani za przelewy
    > (via internet).

    Thx.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2008-03-08 20:23:26
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Ile maja jeszcze czasu, żeby się upomnieć...? ;-)

    Pewnie się już nie upomną, zgaduję że zginęła im ta opłata przy obowiązkowej
    wymianie tokena na indywidualne.

    > W mBanku płacę tylko za przelewy z konta DG (z wyłaczeniem (Z)USowych)

    I za token nie płacisz bo go nie masz. ;-)

    > Eeee, jednoosobowa DG w formie np. sp. zoo? ;-)

    Nie, akurat napisałem o swoim przypadku.
    VW ma ofertę dla wszystkich.

  • 14. Data: 2008-03-11 13:46:00
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <1...@p...pl>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Hello Gotfryd,
    >
    > Saturday, March 8, 2008, 10:36:47 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Chyba jednak Zagłoba...

    Zamoyski. Zagłoba tylko za doradcę był...

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 15. Data: 2008-03-11 13:49:13
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.64.0803081254220.520@athlon64>,

    > Chyba nie ma, albo za prowadzenie, albo za przelewy trzeba płacić :)
    > Jest jakiś wyjątek?
    > BTW: opłaty za przelewy ZUS/podatkowe bywają wyższe na kontach
    > osobistych, albo bywają darmowa na kontach DG za ktore się płaci,
    > może o to Ci chodziło?
    > Znaczy że *i tak* opłaci się jednemu z drugim założyć np. konto
    > DG w mBanku, żeby mieć tańsze przelewy :)

    W mBanku "darmowe" jest konto oraz przelewy do ZUS i US. A cudzysłów, bo
    oprocentowanie 0 - odsetki za debet oczywiście nie :)

  • 16. Data: 2008-03-11 14:05:13
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@k...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > W mBanku "darmowe" jest konto oraz przelewy do ZUS i US.

    Ale już inne przelewy nie - a o to biega żeby wszystko było gratis.
    Jak po prostu chodzi żeby było tanio - to jest też Lukas, tam i przelewy
    (net) i prowadzenie kosztują 1 zł, a zawsze wpłacić/wypłacić w kasie można.
    Czasem to się przydaje.

  • 17. Data: 2008-03-12 10:03:22
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 11 Mar 2008 15:05:13 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Ale już inne przelewy nie - a o to biega żeby wszystko było gratis.

    Eee - od 11-02-2008 zniesiono w mBanku opłaty 0,5zł za przelewy "do innych
    banków". W BZWBK24 też są darmowe przelewy .... ponadto ich karta kredytowa
    jest QL - można sobie robić przelewy i jest to traktowane jak operacja
    bezgotówkowa!! - To jest to co tygryski lubią najbardziej. Szkoda że mBank
    do kart kredytowych nie umożliwia takich przelewów z KK.
    Mając 2-3 KK a do tego nawet linię debetową ... możnaby bez odsetek jechać
    na okrągło :)
    Przy 1 takiej KK i jednej linii debetowej też się da - ale nie tak
    efektywnie ;)

  • 18. Data: 2008-03-12 10:13:13
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Eee - od 11-02-2008 zniesiono w mBanku opłaty 0,5zł za przelewy "do innych
    > banków".

    Tak?
    No to super, będę mógł martwe od paru lat konto zacząć użytkować.

  • 19. Data: 2008-03-12 10:19:08
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Eee - od 11-02-2008 zniesiono w mBanku opłaty 0,5zł za przelewy "do innych
    > banków".

    Za to znieśli oprocentowanie eKonta.
    W sumie do d.... - i tak konkurencja lepsza i tak.

  • 20. Data: 2008-03-12 10:33:39
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 12 Mar 2008 11:19:08 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Za to znieśli oprocentowanie eKonta.
    > W sumie do d.... - i tak konkurencja lepsza i tak.

    Cavallino .. ile Ty trzymasz złotówek że rajcuje Cię te ~1,5% w skali roku?
    Jeżeli poniżej 20tys to i tak odsetki by nie zrekompensowały opłat 0,5zł za
    wykonany przelew (no chyba że nie wykonywałbyś przelewów z eKonta) ;)