  • 1. Data: 2002-12-16 18:38:19
    Temat: Inwentaryzacja śr. trwałych
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Jak powinna wyglądac inwentaryzacja śr trwałych. Czy na arkuszach spisowych
    wpisujemy tylko nazwę i ilość śr trwałych czy od razu wartość? A jak to ma
    być wartość zakupu śr trwałego czy wartość aktualna (tzn. po odjęciu
    amortyzacji)?

  • 2. Data: 2002-12-18 19:11:13
    Temat: Re: Inwentaryzacja ?r. trwałych
    Od: Roman Całuśny <h...@p...wp.pl>

    ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl> wrote in
    <atl6j6$1b8$1@news.onet.pl>:

> [...]
    > wpisujemy tylko nazwę i ilość śr trwałych czy od razu wartość? A jak to ma
    > być wartość zakupu śr trwałego czy wartość aktualna (tzn. po odjęciu

    Wg mnie na arkuszach spisowych z nazwą, ilością i wartością aktualną
    (ale czasami przyjmuje się wartość nabycia brutto).

    R.C.

  • 3. Data: 2003-01-02 10:06:08
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Roman Całuśny" <h...@p...wp.pl> wrote in message

    > Wg mnie na arkuszach spisowych z nazwą, ilością i wartością aktualną
    > (ale czasami przyjmuje się wartość nabycia brutto).

    Na arkuszu spisowym nazwa i ilosc.
    Wartosc moznaznalezc poszniej...

    Al wlasciwie po co spisywac ST - konczy Pan dzialalnosc ?

    Boguslaw