  • 1. Data: 2003-10-08 19:34:42
    Temat: Jak najsensowniej zatrudnic (chyba studenta?).
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Czytaj najtaniej i przy jak najmniejszej ilosci formalnosci.

    Musze zatrudnic kogos na pol, moze caly "etat".
    Jako, ze Krakow miasto akademickie to pewnie
    bedzie student/ka.

    Jaka forma "zatrudnienia" jest najkorzystniejsza ze wzgledu
    na obciazenia finansowe i papierkowe?
    Z gory skreslam jedna - etat nie wchodzi rachube.

    Umowa zlecenie?

    pozdrawiam

    --
    Mr. J.J.
    ---------------------------------------

  • 2. Data: 2003-10-08 22:50:35
    Temat: Re: Jak najsensowniej zatrudnic (chyba studenta?).
    Od: "Piotr" <b...@p...onet.pl>

    Może umowa zlecenie,bo jeżeli pracownik jest studentem do 26 roku życia, to
    sa zwolnienia z ZUSu.

  • 3. Data: 2003-10-09 04:51:18
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Może umowa zlecenie,bo jeżeli pracownik jest studentem do 26 roku
    > życia, to sa zwolnienia z ZUSu.

    Ze wszystkich skladowych czy z czesci?
    Rozumiem, ze zostalby do placenia tylko pod.doch?

  • 4. Data: 2003-10-09 21:55:21
    Od: "Sheik" <s...@g...pl>

    > Jaka forma "zatrudnienia" jest najkorzystniejsza ze wzgledu
    > na obciazenia finansowe i papierkowe?
    > Z gory skreslam jedna - etat nie wchodzi rachube.

    a moze warto skorzystac z programu Pierwsza Praca (www.1praca.gov.pl)

    mozesz zatrudnic studenta a jego pensie bedzie placil (niewielka) Urzad
    Pracy (http://www.1praca.gov.pl/pracodawcy.php?id_doc=145)

    pozdrawiam
    Sheik

  • 5. Data: 2003-10-10 06:37:59
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Sheik wrote:

    > a moze warto skorzystac z programu Pierwsza Praca (www.1praca.gov.pl)

    Dzieki za podpowiedz.

    Jak pisalem nie interesuje mnie zatrudnianie na etat.

    Druga sprawa to taka, ze caly ten program uwazam
    za jedna wielka bzdure.
    Nie chce zeby ktos za mnie placil pracownikowi,
    chce zeby pracownik zarabial tyle, zeby wystarczylo
    na nienajnizsza pensje i zostalo dla mnie.
    Jesli dojde do wniosku, ze to sie uda to zatrudnie.
    Wszelkie programy typu 1praca to podtrzymywanie
    umierajacego na kroplowce a nie leczenie.

    --
    Mr. J.J.