  • 1. Data: 2007-10-29 08:45:32
    Temat: Jak zaplacic PCC-3
    Od: Jasko Bartnik <b...@g...com>

    Witam.

    Pytanie zapewne banalne. Jak poprawnie zaplacic PCC-3. Kupilem na
    odleglosc sprzet elektroniczny za kwote przewyzszajaca nieznacznie
    1000 zl. Sprzet jest w nieznanym stanie - jesli jest w 100% sprawny
    jego wartosc bedzie znacznie wieksza niz 1000 zl. Istnieje tez szansa,
    ze jego wartosc to 300-500 zl.

    Stad pierwsze pytanie: co wstawic jako podstawe opodatkowania w PCC-3?
    Kolejne pytania sa natury "technicznej": z wypelnionym formularzem mam
    sie udac do US wlasciwym dla miejsca zamieszkania, zameldowania
    stalego, czasowego, dokonania transakcji? Czy do formularza mam
    dolaczyc dowod wplaty naleznej kwoty czy moze bede placil na
    miejscu... a moze najpierw US zatwierdza wyceniona przeze mnie wartosc
    przedmiotu i dopiero potem place? Przelewem czy w kasie, a jesli w
    kasie to przed czy po zlozeniu formularza? A jesli przelewem to na
    jakie konto?

    Z gory dziekuje za pomocne odpowiedzi.

    Jasko Bartnik