  • 1. Data: 2007-03-06 21:58:27
    Temat: Korekta PIT-40
    Od: "Ryszard" <r...@o...pl>

    Witam!

    Zapomniałem sobie o uldze na Internet. Rozliczałem sie przez
    zakład pracy, dostałem druk Pit-40. Szkoda tej ulgi. czy
    wystarczy jak dokonam korekty na Pit-37 i odlicze ulge za
    Internet?

    pozdrawiam Ryszard

  • 2. Data: 2007-03-06 22:43:02
    Temat: Re: Korekta PIT-40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ryszard wrote:
> [...]
    > zakład pracy, dostałem druk Pit-40. Szkoda tej ulgi. czy
    > wystarczy jak dokonam korekty na Pit-37 i odlicze ulge za

    Na pewno pit-37.
    Ale czy korektę, czy złożenie zeznania, to bym się zastanawiał.
    Korektę pit-37 można zrobić do pit-37, a w twoim przypadku takowego
    wczesniej nie składałeś.
    Kiedyś było tak, że złożenie samodzielnego zeznania pit-37 automatycznie
    anulowało pit-40. I nie przypominam sobie, aby coś się zmieniło.

  • 3. Data: 2007-03-06 23:42:11
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > anulowało pit-40. I nie przypominam sobie, aby coś się zmieniło.

    Pewnie tak jest nadal - tylko, ze w sumie trudno tu mowic o anulowaniu -
    pewne skutki PIT-40 juz wywolal (zapewne minimalna nadplata/niedoplata) i w
    PIT-37 trzeba wpisac nie wysokosc zaliczki oryginalnie pobranej przez
    platnika, ale z uwzglednieniem owej nadplaty-niedoplaty. Na formularzu
    PIT-40A (dla emerytow) jestto dokladnie opisane i zapewne na PIT-40 jest
    podobnie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-03-11 19:39:07
    Od: r...@o...pl

> [...]
    > platnika, ale z uwzglednieniem owej nadplaty-niedoplaty. Na formularzu
    > PIT-40A (dla emerytow) jestto dokladnie opisane i zapewne na PIT-40 jest

    Bardzo dziekuję za udzielone informacje.

    pozdrawiam Ryszard