  • 31. Data: 2021-07-01 08:07:15
    Temat: Re: Korekta faktury?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 01.07.2021 o 00:01, Eneuel pisze:
    > Kviat tak wabi owady:
    >
    > : Powinni cokolwiek odpowiedzieć.Być
    > : może mają za mało ludzi, a być może
    > : mieli pożar w serwerowni i większe
    > : problemy do rozwiązania, niż się wykłócać
    > : z klientem klepać maile o całe okrągłe
    > : 13,52 zł brutto.
    >
    > Mogli też napisać, jak zaksięgować taką fakturę...

    Oraz poradnik jaką i gdzie kupić drukarkę.
    Napisać instrukcję obsługi instalacji sterownika do drukarki.
    Nakręcić film instruktażowy jak wymienić toner i dać linka do aukcji z
    tonerami.
    Bo przecież klient może zechcieć korektę wydrukować.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2021-07-13 19:22:15
    Od: Adam <a...@g...com>

    Witam

    Od ostatniej wiadomości zmieniło się trochę i chyba na gorszę.
    Spawa nadal nie jest rozstrzygnięta i nie wiem co robić.

    Ale raczej rozsądne nie jest opisywanie tego publicznie ;)

    Pozdrawiam.

  • 33. Data: 2021-08-10 19:15:24
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 cze 2021 o 22:36, Adam pisze:

    > 10 marca 2021 był pożar w ich serwerowni,
    > we FRA i serwer nie działał 14 dni.

    Nie wiem, jaki kataklizm dotknął Dunaja, ale cofnął czas o około
    rok -- nie informując mnie o tym... Przez jakiś czas (może miesiąc,
    może kilka miesięcy) moja strona WWWW zawierała jakiś histEryczny
    backup wrzucony tam nie przeze mnie, lecz przez dostawcę usług...

    Zero informacji, zero przeprosin, zero rekompensaty...

    Jeden rzut oko wystarczył, by zobaczyć fatalną zmianę,
    lecz nie rzucałem tam okiem przez wiele tygodni...

    -=-

    Nie jest to pierwsza sytuacja tego typu...

    - Dipol przed laty skasował mi stronę WWW bez informowania mnie.
    - Dunaj przed laty tak samo (nie podrzucił niczego w zamian) skasował.
    - Dunaj teraz podmienił...

    Stronę Dipolu miałem zbakapowaną w całości.
    Strony skasowanej przez Dunaja przed laty nie miałem zbakapowanej.
    Stronę skasowaną przez Dunaja przed kilkoma tygodniami miałem
    (niekoniecznie ;) w całości -- może brakować jakiegoś obrazka
    SVG czy PDF szkicu ścian mieszkania) zbakapowaną na partycji,
    która mi zniknęła niedawno i w chwil kilka została odzyskana...
    (BTW -- bakapowanie trwa długo, bo łączność via FTP z serwerem
    Dunaja rwie się często...)

    Nie wiem, ile podobnych cofek czasowych już było... ;)

    BTW -- to, co Dunaj teraz umieścił, jest kilka razy większe od
    tego, co zniknęło... (pieczołowicie kasowałem to i owo, by nie
    przeciążać Dunaja... on zaś to ponownie umieścił a mnie żal
    czasu na ponowne kasacje...)

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 34. Data: 2021-08-12 02:30:58
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 lip 2021 o 08:07, Kviat pisze:

    > Oraz poradnik jaką i gdzie kupić drukarkę.

    Skoro świadczą usługi informatyczne, mogą wiedzieć,
    gdzie warto kupować... ;) Moim zdaniem warto gorąco
    trafić ;) w X-Kom coś z CISS...

    > Napisać instrukcję obsługi instalacji sterownika do drukarki.

    Zapewne P&P...

    > Nakręcić film instruktażowy jak wymienić toner

    Czemu nie -- jeśli laserowa...

    > i dać linka do aukcji z tonerami.

    Aukcja przeminie -- potrzeba qpna nowego tonera pojawiać
    się może periodycznie... [jak widać -- pojawia się...]

    > Bo przecież klient może zechcieć korektę wydrukować.

    Dlaczego miałby nie zechcieć?...

    --