  • 1. Data: 2007-06-08 01:32:15
    Temat: Kredyt gotówkowy i samochód...
    Od: "GIMS" <g...@v...pl>

    Witam.

    Pracuję na etacie i prowadzę własną DG, jestem VATowcem.
    Przymierzam się do kupna samochodu sprowadzanego z Niemiec.

    Chcę wziąść kredyt gotówkowy 10 tyś na zakup auta.

    Pytanka:
    1. Mogę wydać gotówkę z kredytu, który wezmę na oświadczenie o zarobkach ze
    stałej pracy, przeznaczyć ją na auto i pojazd wpisać w EŚT?
    2. Czy z tytułu kredytu w ww. sytuacji nie przysługują mi żadne odliczenia
    (odsetek...) i czy nie korzystniej wziąść (ze względu na odliczenia) kredyt
    na działalność?

    Mając pojazd w EŚT mogę odliczać całe paliwo, czy są jakieś limity?

    GIMS Podolski Grzegorz
    gg: 6300 000
    Centrum Produktów finansowych -- http://gims.systempartnerski.pl/
    Zobacz, porównaj i zamów bezpłatną pomoc konsultanta.