  • 1. Data: 2002-10-29 08:01:14
    Temat: Księgowanie zakupów internetowych za granicą
    Od: "news.onet.pl" <j...@e...com.pl>

    Witam,

    Prowadzę jednosobową firmę o branży informatycznej. Chciałbym zarejestrować
    (kupić)
    kilka programów, domen, za które zapłacę kartą kredytową w sklepie
    internetowym on-line
    w obcej walucie (USD). W jaki sposób moje biuro rachunkowe może zaksięgować
    taki
    zakup skoro nie dostanę żadnego dokumentu papierowego typu faktura za
    zakupiony soft i domeny.
    Płatności będę dokonywał moją prywatną kartą kredytową VISA.

    Pozdrawiam,
    Jacek Murawski

  • 2. Data: 2002-11-18 08:13:35
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Oct 2002, news.onet.pl wrote:
    [...]
    >+ Płatności będę dokonywał moją prywatną kartą kredytową VISA.

    Rozumiem że nie oczekiwałeś pójścia na łatwiznę ;), ale pytam
    czy za "krajowe" usługi i towary również płacisz z konta
    prywatnego ? - Też nie miałbyś dowodu (a raczej miałbyś :)
    - ale dowód użycia konta do DG)

    Pozdrowienia, Gotfryd