eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNajem mieszkania. Czy za najemcę może płacić inna osoba przelewem? › Najem mieszkania. Czy za najemcę może płacić inna osoba przelewem?
  • Data: 2021-10-10 15:44:04
    Temat: Najem mieszkania. Czy za najemcę może płacić inna osoba przelewem?
    Od: netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wynajmuję mieszkanie. Rozliczam się ryczałtem od przychodu. Teraz
    właśnie zmienił się lokator (teraz jest to dwoje studentów) i widzę na
    koncie że za tego nowego lokatora zapłaciła przelewem (za miesiąc
    październik) inna osoba (pewnie z rodziny ale nazwisko inne). W umowie
    jest napisane że płaci lokator (lokatorka) a nie ktoś inny. Z drugiej
    strony w przelewie jaki dostałem jest w tytule przelewu jasno napisane
    "Opłata za najem, adres mieszkania, 10/2021".
    Czy więc mogę pozostać przy sytuacji że płaci za najem inna osoba niż na
    umowie a w tytule przelewu jest napisane że za najem i jakiego
    mieszkania i numer miesiąca? Chodzi mi o to czy w razie jakiejś kontroli
    Urząd Skarbowy mnie nie pokara. Może jestem zbyt ostrożny, ale chciałbym
    to ustalić.