  • Data: 2002-04-08 08:27:22
    Temat: Odp: Jak to teraz jest z ZUSem.
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tobas <t...@N...plusnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a8n2mf$30d$...@N...K.PL...
    Może najpierw od konca

    Witaj
    > Inny pomysł to na matkę, która jest normalnie zatrudniona
    > na cały etat. Jak będzie wyglądała sprawa płacenia ZUSu

    Jeżeli Twoja mam osiąga dochód conajmniej najniższej krajowej czyli 760 PLN
    to rzeczywiście uniknie podwójnego płacenia większości składek (płacić
    będzie jedynie zdrowotną czyli 100,11)

    > Mam zamiar prowadzić drobną działalność usługową.
    > Niestety jak otworzę DG to nie będzie mnie stać na ZUS

    Ale w takiej sytuacji radziłbym Ci wstrzymać się z zakładaniem działalności,
    proponowałbym reaczej szukania możliwości podpisania umowy o dzieło, bądź
    umowy zlecenia jeżeli świadczysz usługi dla firm, bądź jak radził Ci ktoś
    powyżej 'szara strefa' ;)))

    Smerf