  • 1. Data: 2008-01-31 08:24:57
    Temat: PIT11
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Mam pytanie. US wzywa mnie jako podejrzanego. Zlozylem delracje PIT11 za
    pracownika po terminie. Dlaczego:
    Wg regulaminu wynagradzania pensje place do 10 nastepnego miesiaca
    Wg rego regulaminu place pensje podstawowa + premia. Premia jest wyplacana
    za miesiac zawsze z pensja za miesiac nastepny.
    Czyli premia za styczen razem z pensja za luty do 10 marca.

    Pracownik skonczyl pace w styczniu 2008
    Pensje mial wyplacona w styczniu 2008
    Nie wiedzialem czy bedzie mial jeszcze premie. w zwiazku z tym nie
    wysylalem PIT11. OKolo 25 lutego okazalo sie, ze premii nie bedzie.Nie
    moglem wyslac deklaracji tylko za styczen 2008 bo nie wiedzialem czy bedzie
    wyplacana premia. I teraz mam problem bo US mnie zwywa jako podejrzanego o
    nieterminowe wyslanie deklracji

    Mozecie mi jakos monoc co ja mam zrobic w tej sytuacji?

    Dodatkowe informacje dla witka i Wojtka Maliny.

    Miesiac styczen musze zgodnie z prawem zamknac do 20-tego lutego. Dopiero
    wtedy wiem, czy bedzie wyplacana premia za styczen czy nie. Jesli jest
    wyplacana, to razem z wynagrodzeniem za luty do 10 marca.

    Adam

  • 2. Data: 2008-01-31 09:36:04
    Temat: Re: PIT11
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Adamski wrote:

    > Pracownik skonczyl pace w styczniu 2008
    > Pensje mial wyplacona w styczniu 2008
    > Nie wiedzialem czy bedzie mial jeszcze premie. w zwiazku z tym nie
    > wysylalem PIT11. OKolo 25 lutego okazalo sie, ze premii nie bedzie.

    Ty chyba naprawdę masz maszynę do przenoszenie się w czasie!

    Piotrek

  • 3. Data: 2008-01-31 10:23:50
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Ty chyba naprawdę masz maszynę do przenoszenie się w czasie!

    To byl tylko przyklad. ;-). No tak mialo byc 2007. Sorka, czeski blad.

    Adam

  • 4. Data: 2008-01-31 15:19:19
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    OK. Juz sobie poradzielm. Temat nieaktualny.

    Adam

  • 5. Data: 2008-02-01 18:36:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 31 Jan 2008, Adamski wrote:

    > OK. Juz sobie poradzielm. Temat nieaktualny.

    To się pochwal metodą i wynikiem!
    Myślisz, że nikogo nie interesuje?

    pzdr, Gotfryd