    From: Kazik Zmijowski <k...@p...onetSPAM.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: PIT36 - zaliczka należna a praca za granicą?
    Date: Wed, 12 Mar 2008 16:42:24 +0100

    Witam,

    Cały rok siedziałem poza krajem w związku z czym nie płaciłem
    comiesięcznych zaliczek (płaci się je do 20-go następnego miesiąca po
    powrocie do Polski).

    Co teraz powinienem wpisać w części N1 PIT-36 bo się gubię jak młody..?

    Czy te zaliczki były należne (no bo zarabiałem dudki miesiąc w miesiąc więc
    powiedzmy że mogę policzyć te 19% od przychodu i wpisać je w każdy
    miesiąc), czy też nie były należne (no bo nie byłem w kraju), czyli nie
    powinny być wyszczególniane w PIT?

    Kazio