  • 1. Data: 2002-09-12 13:37:46
    Temat: "Podatek MAGAZYNOWY" - co to zacz?
    Od: "Wojtek K." <w...@s...pl>

    Cześć!

    Mam taki problem - właśnie miałem rozmowę z właścicielem firmy (w związku z
    trudna sytuacją gosp.jak panuje obecnie w Polsce). Rozmowa trwała ponad 2
    godziny ale sedno sprowadza się do tego, że albo zgodzę się na obniżenie mojej
    pensji (o ponad 30% !!!!!!!!!!!!!!!) albo zostanę zwolniony. Właściciel
    tłumaczył taka decyzje m. in. b. wysokim, cyt. "PODATKIEM OD MAGAZYNU". I tu
    moje pytanie co to zacz ???? Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim? Gdzie ew
    znaleźć jakieś źródła na ten temat?

    Dzięki za wszelką pomoc.

    --
    Wojtek K.
    GG: 1202949

  • 2. Data: 2002-09-12 19:44:21
    Temat: Re: "Podatek MAGAZYNOWY" - co to zacz?
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Nie ma czegos takiego :)

  • 3. Data: 2002-09-12 19:46:53
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

> [...]
    tu
    > moje pytanie co to zacz ???? Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim?
    Co by nie znaczyło to jest tylko jedno wyjście , bo jak pokażesz że jesteś
    od niego mądrzejszy to tylko d\wyjscie drugie
    Różne to ludzie wykręty (kity) wciskają , niektóre są typowymi kłamstwami
    ,lecz patrz regulamin :

    REGULAMIN
    1. Właściel zawsze ma racje
    2. w kwestjach spornych patrz pkt 1
    KONIEC REGULAMINU

    P.S.
    Pierwsze = zgodzić się
    Drugie = do domu

    rafal

  • 4. Data: 2002-09-12 19:50:14
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    .:: Wojtek ::. wrote:
    > Nie ma czegos takiego :)
    Chyba, że gościowi US kazał zrobić remanent, przy remanencie wyszło
    wiadomo co, ma zabulić i poczuł twórczą wenę :>>

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =