  • 1. Data: 2006-09-11 14:34:19
    Temat: Podatek dla obcokrajowca.
    Od: Marcin Gaszewski <M...@G...Com>

    Witam szanownych grupowiczow,

    Chcialem prosic o porade w sprawie ktora nurtuje mnie od dluzszego czasu
    a nie moge znalesc jednoznacznej i w miare klarownej odpowiedzi.
    Jesli bedac rezydentem w kraju EU ( dokladnie Wielka Brytania ),
    rozliczajac sie w tym kraju z podatkow. Chcialbym otworzyc konto w
    Polskim Domu Maklerskim jak BOS. Czy wymage jest abym rozliczal sie
    rowniez w Polsce z podatku ?
    Chcialbym nadmienic ze nie jestem zameldowny, formalnie nie posiadam
    zadnej nieruchomosci oraz zadnego dochodu w Polsce.
    Czy powinienem uwzglendic w moim rozliczeniu podatkowym w Wielkiej
    Brytani moje dochody z wszelakiej gry na gieldzie w poprzez Polskie
    biuro maklerskie. Czy w Polsce rowniez powinienem sie rozliczac ?

    Z powazaniem
    Gaszewski Marcin