-
1. Data: 2003-07-16 13:38:42
Temat: Polisa a płatność w ratach
Od: "Michał" <kridel@USUN_TO.bigfoot.com>
KSP memoriałowo. Okres ochrony ubezpieczeniowej 9-7-2003 do
8-7-2004Otrzymuje polise na majątek firmy płatną w dwóch ratach: pierwsza
teraz druga w styczniu przyszłego roku. Czy mogę wpisać całą wartośc polisy
w koszty w całości czy tylko pierwszą = zapłaconą rate?
Pozdrawiam
Michał
Najnowsze w dziale Podatki
-
TSUE: nie można automatycznie wykreślać firm z VAT bez dokładnego zbadania nieprawidłowości
-
Kiedy powstaje obowiązek podatkowy w VAT w budownictwie? Nowe możliwości po wyroku TSUE
-
Fundacja rodzinna: rewolucja w sukcesji czy narzędzie do unikania podatków?
-
Polacy przestają inwestować w termomodernizację swoich domów?