-
1. Data: 2003-07-16 13:38:42
Temat: Polisa a płatność w ratach
Od: "Michał" <kridel@USUN_TO.bigfoot.com>
KSP memoriałowo. Okres ochrony ubezpieczeniowej 9-7-2003 do
8-7-2004Otrzymuje polise na majątek firmy płatną w dwóch ratach: pierwsza
teraz druga w styczniu przyszłego roku. Czy mogę wpisać całą wartośc polisy
w koszty w całości czy tylko pierwszą = zapłaconą rate?
Pozdrawiam
Michał
Najnowsze w dziale Podatki
-
Pół roku po zmianach w podatku od nieruchomości: chaos, ryzyko, ale i szansa na oszczędności
-
Działka w spadku lub darowiźnie czy sprzedaż działki i przekazanie pieniędzy? Jakie obowiązują podatki i co jest korzystniejsze?
-
Wakacje przedsiębiorcy a koszty firmowe - co i kiedy można odliczyć?
-
Rzeczywisty właściciel w podatku u źródła - kluczowe objaśnienia MF po latach oczekiwania