eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiChcę zamknąć firmę. Czy muszę teraz zapłacić VAT od wszystkiego co kupiłem? › Re: Chcę zamknąć firmę. Czy muszę teraz zapłacić VAT od wszystkiego co kupiłem
  • Data: 2007-11-18 11:54:32
    Temat: Re: Chcę zamknąć firmę. Czy muszę teraz zapłacić VAT od wszystkiego co kupiłem
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lis, 11:19, "t...@o...pl" <t...@o...pl> wrote:

    > Tutaj musi Gotfryd pomóc, bo ma takie numery obcykane, przynajmhniej
    > teoretycznie.
    Bardziej mnie interesuje praktyka. Nie chodzi mi o to co wynika z
    ustaw tylko co US widzi na codzień przy zamykanych firmach i czego się
    nie czepia (bo by musiał się czepiać prawie wszystkich).

    > Natomiast jeśli by się dało, to masz sprawę załatwioną - od ŚT nie ma
    > podatku,

    Czy to jednoznaczne z tym, że środków trwałych nie umieszcza się w
    spisie z natury, albo że się je tam umieszcza z wartością zero?