  • Data: 2004-09-10 13:17:15
    Temat: Re: Co o tym myślicie? Bardzo proszę o opinie.
    Od: "TEMPVS" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem. Trochę się zdziwiłem sprawdziszy po przeczytaniu posta
    > że to jest odpowiedź do mnie :>

    > Przepraszam: ja coś o "normach" pisałem ??

    przepraszam, napisalem ogolnie do wszystkich, wiekszosc nieslusznie
    przypisywala mi pewne cechy lub rozwiazania, na ktore nigdy bym nie wpadl,
    dlatego usunalem fragment 'Użytkownik "Gotfryd Smolik news"
    <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości '

    > Myśmy już nowomowę ćwiczyli - a przynajmniej mi jest znana.
    > Żeczę powodzenia, wszystkie znane mi "przeniesienia do abstrakcji"
    > rozjeżdżały się na implementacji (kiedy liczą się KONKRETY).
    > Jakby tak się dało ominąć moją skromną osobę w doświadczeniach
    > z "przenoszeniem na wyższy poziom"... wdzięczny byłbym... może
    > w sąsiednich krajach zaproponuj ? ;)

    to przeniesienie ma na celu uniemozliwienie wiazanie pogladow z
    jakimkoliweki systemem podatkowym itp. a tak sie z obecna wersja dzieje,
    czynione sa jakies zarzuty ze cos skomplikuje i tak juz skompliko... nie
    obchodzi mnie obecny system, w ogole nie to jest przedmiotem propozycji

    > Jestem zaszokowany.
    > Szczególnie po przeczytaniu iż powodem propozycji jest "nienalezna
    > ulga dla małżeństw bez dzieci" którą zabrać należy :>

    ulga moze istniec we wszystkich systemach, progresywnycm, degresywnym,
    liniowym, prostym czy skomplikowanym

    > To o zabieraniu "nienależnej małżeństwom bez dzieci kwoty wolnej"
    > oraz o "mniejszych potrzebach dla n+1 dziecka" to nie ty pisałeś,
    > to wnioski innego grupowicza ?

    nie uwazam aby koszty utrzymania kolejnych dzieci mialyby rosnac liniowo wg
    n, lub szybciej an, a>1
    i co z tego? cos sie nie zgadza?

    --
    TEMPVS