  • Data: 2002-03-08 14:38:59
    Temat: Re: Czy umowe najmu musze zarejstrować ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Mar 2002, zoltar wrote:

    >+ Witam.
    >+ I gdzie? W miejscu prowadzenia działalności czy wynajmu lokalu ?

    Tak w kwestii formalnej: jeśli w danym miejscu wynajmujesz
    lokal aby tam *prowadzić działalność* to ją tam prowadzisz :)
    Oczywiście miejsce np. przechowywania ksiąg i miejsce głównej
    siedziby firmy mogą być *inne* (*każde inne*, mam na myśli - bo
    siedzibę możesz mieć w domu na dole meblościanki, księgi w biurze
    rachunkowym a prowadzić DG w garażu u szwagra).
    Nie dam głowy czy wszystkie "miejsca prowadzenia" nie powinny
    być zarejestrowane (chwilowo mi to do szczęścia nie było
    potrzebne), czepiam się tylko dla porządku (bo a nuż gdzieś
    "nie tak" napiszesz w oficjalnym piśmie) więc poproszę bez
    urazy :) !

    I jeszcze dla porządku: "bycie zarejestrowanym" nie musi
    oznaczać "bycie zarejestrowanym w US" - jeszcze jest
    np. UM/UG, np:

    >+ (inne województwa)

    ...nie wiem czy dana gmina nie ma prawa wiedzieć kto u niej
    prowadzi działalność !

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (chwilowo w niedoczasie, więc nie sprawdzam "z ciekawości"
    do widać w ustawach)