eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym? › Re: Czy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym?
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy zachowanie się fair jest faktycznie na cenzurowanym?
    Date: Tue, 5 Jul 2022 14:34:31 +0200

    Z wysyłaniem poszło coś nie tak i piszę drugi raz (uwaga na wypadek
    jakby jednak poprzednia wiadomość też się pojawiła).

    > A czemu chcesz tak?

    Głównie z powodu porównania 19% i 8,5%.

    > Pytam, bo zdrowotna płatna z jednego rodzaju opodatkowania
    > się kompemsuje i nie ma efektu "składki minimalnej", czy składki
    > podwójnej. Co bywa atrakcyjne jeśli jedna z działalności nie ma kosmicznie
    > dużych dochodów.

    Jakoś nawet nie pomyślałem o problemie minimów. Będę musiał poszukać jak
    to teraz jest (coś tam się od lipca miało zmienić) i trochę policzyć.

    > Ja tak mam, że na JDG mam b. duże dochody, a w sp. c. na razie dość
    > skromne.

    My z SPJ mamy duże, a JDG jeszcze nie istnieje.

    > Ale składkę zdrowotną płacę raz, od całości, a nie podwójną od
    > 2x minimalnych, czy jak to jeszcze tam z ryczałtem wygląda. :)

    OK. Wniosek dla mnie - sprawdzić na realnych liczbach.
    P.G.