  • Data: 2003-12-09 22:32:24
    Temat: Re: Działalność bez NIPu? :)
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bwaszczak b...@g...pl ...

    > Można. ( identyfikacją będzie regon). Po otrzymaniu NIP należy
    > sporządzić noty korygujące uwzględniajace NIP.

    To ze posługujesz się w zastępstwie regonem to się zgadza (może PESEL by
    wystarczył???) ale jaki przepis mówi o notach korygujących???
    Zresztą notę to chyba mógłby wystawić twój kontrachent, wystawiający to
    chyba korektę???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
    miliarderem" - Charlie Chaplin