eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiFaktura na 50 tys. - jak zapłacic najmniejsdzy podatek? › Re: Faktura na 50 tys. - jak zapłacic najmniejsdzy podatek?
  • Data: 2009-01-27 08:57:03
    Temat: Re: Faktura na 50 tys. - jak zapłacic najmniejsdzy podatek?
    Od: "AF" <w...@i...pl.to> szukaj wiadomości tego autora

    > Obawiam się że ekpres zostanie w razie kontroli "wywalony" z kosztów
    > (pod zarzutem że "służy celom osobistym" - masz pracowników i ilu?)

    Na stan dzisiejszy jedne pracownik ;)
    Mało ale od czegoś trzeba zaczać a kawę z rana chce się pić ;)

    > Rejestrator jest ciekawszy, być może ocena zależałaby od majątku
    > "firmowego", choć jak rozumiem zamierzasz twardo bronić tezy, że
    > to ochrona "papierów" firmowych warta jest każdej ceny? ;)

    Majątek jak narazie to kilkanaście tysięcy, natomiast wzrasta, bardziej
    chodzi o ochronę danych.

    Czy wystarczy jak powiem, że w celach archiwalnych przetrzymuję kopie
    bezpieczeństwa firm obługiwanych (szpital - i wszystkie dane pacjentów,
    firmy prywatne - wymyślające urządzenia (patenty), oraz ochrona własnych
    danych, pierów)?

    Pozdrawiam
    AF