  • Data: 2011-04-07 17:14:14
    Temat: Re: Jednorazowa sprzedaż a kasa fiskalna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Apr 2011, cyklista wrote:

    > Ja się z tym mysleniem nie zgadzam, nie jest to sprzedaż towarów
    handlowych a
    > jedynie używanego majątku firmy, więc według mnie takie coś konieczności
    > instalacji kasy fiskalnej nie spowoduje.

    Podstawę prawną zwolnienia prosimy.
    Przypomnę, że w myśl ustawy *o VAT* również zaewidencjonowane ST
    i wyposażenie są towarem (bo jeśli nie, to czym - usługą? ;))
    Drobne wyjątki dla sprzedaży ST i wyposażenia są, to prawda, ale
    np. w tym zakresie że nie wchodzą do obliczania proporcji.
    Do kasy... nie znam przepisu.
    Inna rzecz, że sprawa jest dość głupia i IMO takie zwolnienie
    powinno być (i to zapisane "czarno na białym", tak jak sprzedaż
    dla pracownika).

    pzdr, Gotfryd