  • Data: 2016-07-13 11:41:49
    Temat: Re: Klient nie chce odesłać faktury-korekty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-13 o 11:34, Kviat pisze:

    > To po co piszesz o rzeczach, o których nie masz bladego pojęcia?

    Nie piszę o sprzedawaniu kosztów, jakbyś umiał czytać, to byś zauważył ;P

    > Żebyś nie wprowadzał w błąd innych, którzy czytają wątek.

    To nie jest odpowiedź na pytanie.

    > Czytaj ze zrozumieniem: bank nie zaksięgował faktury, zwrócił fakturę.
    > ZWRÓCIŁ FAKTURĘ

    Nie zmienia to faktu, że faktura została już wprowadzona do obrotu. A
    czy zwrócił, tego nie wiadomo. Może ją nadal ma. Zresztą jest to
    nieistotne z uwagi na pierwsze zdanie.

    > czytaj drukowanymi: ZWRÓCIŁ FAKTURĘ

    Zrozum pusty łbie - faktura już została wprowadzona do obrotu i jej
    ewentualny zwrot nie zmieni tego faktu.

    > Przepisów i tak nie zrozumiesz, a tu masz łopatologicznie:
    > http://poradnik.wfirma.pl/-kiedy-mozna-anulowac-fakt
    ure-vat

    "faktura VAT nie trafiła do obiegu prawnego (nie dotarła do odbiorcy)" -
    tutaj ten warunek nie jest spełniony.

    Czekam na dalsze wylewanie na mnie pomyj przez debila.

    --
    Liwiusz