  • Data: 2004-06-08 19:24:06
    Temat: Re: Księgowanie faktur za paliwo
    Od: "rafaello" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od wydatków do limitu odliczasz, powyżej nie odliczasz. Proste, nie?
    > Fajnie się robi jak w ciągu roku zdarzy się limit przekroczyć a w
    > kolejnym(ch) miesiącu(ach) znowu zmieścić.

    No właśnie. Też się nad tym głowię. W grudniu mogę przecież "natrzaskać"
    10.000 km i wówczas wszystkie faktury które "wystawały" ponad limit
    "wskoczą" mi do KUP. I co wtedy. Czy odliczać VAT od razu (nawet gdy limit
    kilometrówki jest przekroczony) zakładając że do końca roku faktury te
    zmieszczą się w limicie czy nie odliczać. Ale czy będzie można w grudniu jak
    już zrobię te 10.000 km skorygować deklaracje i odliczyć VAT.

    Tak na marginesie to dokładnie ten sam problem dotyczy wydatków na reklamę
    niepubliczną :(

    Dlatego proponuję poddać ten temat dyskusji :)