  • Data: 2008-03-12 15:09:58
    Temat: Re: Kupno mieszkania a darowizna
    Od: yusuf <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie - niech ojciec będzie głównym kredytobiorcą, a Twoje mieszkanie i
    > dochody zabezpieczeniem.
    > Oczywiście wtedy musisz umowę darowizny odpisać z ojcem na płatność w
    > ratach, skoro Ty chcesz te raty płacić.

    Choroba, no to już bardziej skomplikowane :) Nie wiem, czy bank
    pójdzie na coś takiego, czy w ogóle przyzna kredyt osobie nie
    spełniającej warunków finansowych i wiekowych pomimo mojego
    zabezbieczenia.
    A wracając do pierwotnego pytania, czy darowizna mieszkania może być
    interpretowana jako zbycie, chodzi oczywiście o ten okres 12 miesięcy,
    w ciągu których zbycie jest opodatkowane?