    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Najem - Ryczałt od czego?
    Date: Tue, 31 Jan 2023 19:01:20 +0100

    W dniu 2023-01-31 o 13:29, DaNsOuNd pisze:

> [...]
    yczalcie-co-stanowi-przychod_52_52251.htm

    > tu bez rejestracji:

    Super, bo właśnie się zastanawiałem - rejestrować się w jakimś kolejnym
    miejscu w necie, czy nie :)

    > https://eureka.mf.gov.pl/informacje/podglad/527195

    Dzięki bardzo.

    Fakt, że taka interpretacja musi być wydawana i to nie kiedyś tam dawno,
    tylko dopiero co, jest najlepszym świadectwem jakości naszego prawa i w
    sumie dowodem, że nadal niczego nie można być pewnym :)

    Mimo, że to nie jest indywidualna interpretacja wydana dla mnie -
    zaryzykuję i tak będę liczył.

    Jeszcze raz dziękuję.

    Sorry, że zapytałem nie przeszukując samemu sieci, ale założyłem, że
    znajdzie się tu ktoś życzliwy, kto jest na tyle na bieżąco, że po prostu
    wie co i jak.

    Tytułem mini wytłumaczenia. Od roku mam praktycznie zero czasu.
    Wszystkie moje projekty z ostatnich 10 lat nagle przestały być
    produkowalne, bo odpowiednie scalaki zniknęły z rynku (terminy dostaw są
    na 2024) i na gwałt opracowujemy to samo jeszcze raz tylko na tym co się
    akurat daje dostać.
    P.G.