    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>
    Subject: Re: Niedopłata podatku 2 zł - czy też trzeba płacić?
    Date: 27 Feb 2011 14:26:50 GMT

    In article <ikdkr1$j2$2@inews.gazeta.pl>
    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > nie
    > to co slyszales mialo haslo odsetki

    W kwestii odsetek, to ja od kumpla z pracy (którego rodzina pracuje w
    US) słyszałem, że od tak niewielkiej (nie pamiętam, czy mówił wtedy
    jakąś górną granicę) kwoty US nie nalicza odsetek, nie ściga też
    płatnika. Jednak, gdyby płatnik kiedyś potrzebował zaświadczenia o
    niezaleganiu, to kwit dostanie ze stwierdzeniem "zalega".

    --
    Jacek Politowski