eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOd jakiej kwoty oplaca sie przejsc na samozatrudnienie? › Re: Od jakiej kwoty oplaca sie przejsc na samozatrudnienie?
  • Data: 2006-06-29 12:38:20
    Temat: Re: Od jakiej kwoty oplaca sie przejsc na samozatrudnienie?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Jun 2006 22:57:38 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail'a k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > a nei weszły w zycie przepisy które uniemozliwiaja taka sytuacje ze
    > najpierw u kogos pracujesz na etat a potem jako firma swiadczysz dla nich
    > usługi?

    Weszły - ale nie uniemożliwiające, tylko zabierające niektóre przywileje.
    Gdy wykonujesz jako firma usługi dla swojego byłego pracodawcy, to nie
    możesz skorzystać z ulgowego ZUSu (500PLN miesięcznie oszczędności) ani
    z prawa do podatku liniowego (przez pierwszy pełny rok kalendarzowy po
    rozstaniu z pracodawcą)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944