  • Data: 2003-12-29 22:27:25
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: "modina" <m...@m...and.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieprecyzyjnie się wypowiedziałem i bardzo skrótowo to moja wina do której
    > się przyznaję.

    Tu mijasz się z prawdą i wijesz - zrobiłeś, po prostu, z siebie głupka w tej
    dyskusji o fakturach (to prawda, że rachunki uproszczone zniknęły - ale,
    jeśli dobrze pamiętam - to były faktury wystawiane przez VAT-owców
    NIEVAT-owcom). Ale rachunki wystawiane są ciągle przez osoby niebędące
    VAT-owcami.
    Wystarczy się pokajać.

    > Co do Maddy to się nie wypowiadam bo chyba nie ma o kim ani o czym

    I tu ostro przegiąłeś. To jest moja bogini.

    Tomek