  • Data: 2003-12-30 22:11:30
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Dec 2003, KrzysiekPP wrote:

    >+ > przysługujących im uprawnieniach." Jak z tego wynika zawiadamiający
    >+ > otrzyma postanowienie o wszczęciu. W razie nieotrzymania takowego
    >+
    >+ Coz, jesli jeszcze znajde to wysle ci skan mojego pisemka z US.

    Skan jak skan. Napisz co ci podali jako podstawę "odmowy" oraz
    o co występowałeś. Prawo mamy jakie mamy a świadomość prawa "ogólnego"
    w US wcale nie musi być ponadprzeciętna - no i Robert wyraźnie pisał
    że trzeba się upominać :)
    To że ilość spraw przegranych przez USy przed NSA wcale nie jest
    "promilowa" daje podstawy do dywagacji że łamanie KPK też wcale
    nie musi być rzadkością :) :]

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)