  • Data: 2003-02-18 10:27:00
    Temat: Re: Odmówiłem podpisania faktury - co mi za to zrobią?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Latet" <N...@p...onet.pl> wrote in message
    news:31425-1045510217@h126-ursus126.spray.net.pl...

    > Ciekawych rzeczy mozna sie dowiedziec na tej grupie,
    > nawet o sobie samym. Teraz sie dowiaduję, że wg mnie
    > panienka z se stacji benzynowej jest idiotką.

    jak napisala Pani Marta to przez ten ferwor...

    Ktos napisal, ze nie bedzie przez idiotke (czy cos takiego...)
    robil not korygjacych..(jako klient.)

    > Co więcej,
    > z tego samego zdania dowiaduję się, że - choć pośrednio -
    > że każdy sprzedawca to idiota.

    To tez przez ferwor.
    Zinnego watku dowiedzialem zie ze w Zabrzu wszystcy kioskarze
    to ...(szkoda gadac).

    > Pieniacz to ktos, kto lubi się zajadle kłócić do upadłego
    > z byle powodu. To ktoś kto nie popuści.

    A popuscil Pan ?
    Przeciez nie zrobil Pan nikomu krzywdy - tylko sobie.
    Nie ma faktury za paliwo, a stacja ma paragon z Kasy Fiskalnej
    nie ma problemu....

    > Czy opis mojej sytuacji na stacji benzynowej pozwala
    > na taką ocenę mojej postawy i mojej opinii o kasjerce?

    Jak juz pisalem, troszke pomieszalem.

    Prosze samemu sobie odpowiedziec co zrobilby Pan,
    gdyby Panienka rozplakala sie i powiedziala,
    ze tu ja przy takim glupim systemie postawili
    i ona naprawde chcialaby ale w tym systemie
    "sie nie da" i blaga Pana, by sie Pan nie skarzyl dyrekcji bo dostanie
    "po premii", lecz by Pan zrobil note.....

    Czy tez by Pan ne podpisal i pjechal ?

    Boguslaw