    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od poroża;)
    Date: Sat, 14 May 2005 02:34:11 +0200

    On Thu, 12 May 2005, ... ... wrote:

    >+ opix <s...@b...pl> napisał(a):
    [...]
    >+ > posiadacz poroża niezarejestrowanego popełniłeś już przestępstwo
    >+ > skarbowe -dotyczy to również wszelkiego rodzaju skór i wypchanych
    [...]
    >+ Aleś mnie ostro potraktował.Przestępca podatkowy,malwersant i mafia
    >+ paliwowa stanęła mi przed oczami:(.

    :)
    Oj, nasze państwo to tak z definicji podatnika klasyfikuje...

    >+ Więc jak znajdę w lesie to też mam wyrzucić?

    A nie nie. Jak *znajdziesz* to masz zapłacić podatek :>
    A jak *wyrzucisz* - to drugi raz :> (uwaga, ironicznie,
    miejscami naciągam fakty !): skoro dokonasz ze znaleziskiem
    (ono już JEST twoje, dlatego pierwszy podatek...) jakiejś
    kolejnej czynności - to znaczy iż jest to "działalność
    która nie jest jednorazowa" więc łapie się pod VAT; od
    nieodpłatnego przekazania należy się VAT jak od wartości
    rynkowej, trzeba wykazać na fakturze ! ;>
    Powyzszy wywód raczej da się podważyć - ale NIEMAL tak wygląda
    punkt widzenia podatków u nas...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)