eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNowa drukarka a amortyzacja komputera (srodka trwalego) › Re: Re: Re: Re: Re: Nowa drukarka a amortyzacja komputera (srodk...
  • Data: 2003-09-27 07:04:50
    Temat: Re: Re: Re: Re: Re: Nowa drukarka a amortyzacja komputera (srodk...
    Od: elena <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Polecam googla, jako że moja odpowiedź jako \"strony\" musi
    > być niewiarygodna z mocy prawa :)

    To czy Twoja odpowiedż jest wiarygodna czy nie, dla mnie nie ma specjalnego
    znaczenia. Sprawy podatków niestety nie wciągaja mnie przed a po fakcie. Przyjmuję
    rozwiązania zgodne z logiką a póżniej walczę z US o jej zastosowanie. I masz rację
    pisząc, że to są dwie różne sprawy. Ale nie zamierzam przyswajać sobie bzdur tylko
    w tym celu by póżniej posługiwać się nimi jako argumentami. Jeżeli już muszę walczyć
    to metodami które akceptuję.

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>